Boikot Aje

Aduh aduh. Sadisnya aku tengok kat muka depan surat kabor, dimuka tv sekarang nie; semua cerita pasal kekejam Israel lakhanat membunuh budakbudak, perempuan yang tidak berdosa di Palestin, Gaza. Apa diorang pikir diorang boleh buat sesuka hati jantung diorang jek. Tak berhati perut langsung. Cilakak. Dunia hanya tidak mampu membuat apaapa hanya melihat tika laku diorang.


Nasib baik aku takde kuasa cam Goku. Kalau ader dah lama aku Kame Kamehaaaa! kat negera Israel (padahal diorang menumpang jek, siot). Tapi aku yakin semua ini pasti berakhir. Insya Allah. Samasama kita doadoakan semoga negara Israel lakhanat nie pupus dimuka bumi nie. Amin.

Jika blog aku nie dibaca oleh kaum yahudi atau Israel lakhanat(paham ke diorang? haha), lu beware ok. Walaupun kami tak boleh buat apaapa tapi kami boleh boikot dari membeli barangbarang korang. Hahaha. Riak riak.

Ini salah satu produk milik/penyokong diorang;

Apa lagi korang. Boikot saje barangan diorang. Beli barangan buatan Malaysia jek. Indon pon boleh gak. haha. Kalau selalu guna barang diatas, kurangkurangkan la ea tapi kalau boleh takyah guna langsung. Chao!

p/s: Ingin melihat lagi produk produk dari Israel Lakhanat sila ke muslimconsumer.org.my atau inminds.co.uk.

penjajah