Peraduan "I Love Malaysia".



Sebuah peraduan yang di anjurkan oleh exabytes dimana korang perlu meletakkan banner di website/blog korang. Dengan melakukan sedemikian korang kemungkinan akan memenangi sebuah iPhone 3gs dan juga sebuah Western Digital Hard Disk 320GB. Gempak tak? Contoh banner korang boleh tengok kat blog ini pada bahagian atas belah kanan sekali. Comel tak? kah3.

Caranya ialah dengan register kan diri anda melalui banner sebelah atas kanan di blog ini atau klik di sini. TAPI yang penting sekali, apabila ditanya mengenai referrer URL, korang letakkan email aku faiz.ridwan1910@gmail.com. Tanpa referrer email tersebut, pendaftaran korang tidak sah.

Selepas itu korang dikehendaki meletakkan banner yang diberi untuk diletakkan di website/blog masing-masing dan sebarkan melalui blog korang dan suruh pembaca meletakan email korang sebagai referrer pula. Ini apa yang aku tahu, jika mereka yang lain meletakkan email korang sebagai referrer menang, korang juga akan memenangi hadiah yang sama dan sebaliknya. Cool tak?

p/s: Boleh dapat ke? Kalau dapat iphone memang best! kih3.

penjajah