Adakah Aku Sudah Jadi Pakcik?

Detik 20/02/2009, aku diistiharkan mendapat gelaran nama di hadapan namaku. Bukan Tan Sri, Dato, Datuk mahupun Puan Sri. Tetapi...

Pakcik Mohammed Faiz!

Wow! Terujanya. Mana taknya first time dapat anak buah. Haha. Kakak Ipar aku sudah pun melahirkan anak pertamanya di Hospital Putrajaya pada pukul 4-5 pm (aku kurang pasti pula. I'm Sorry!). Hey! It Baby Girl. Namanya Raudhah Nasihah. Sodap gitu.
Sungguh bertuah si Raudhah. Dapat pakcik yang baik malah prihatin lagi. Haha.

Sudah pulang ke Putrajaya dari bercuti di Kedah selama seminggu kerana menghantar kakak ipar pulang. Sekarang aku dengan abang tersangatlah keletihan melakukan pemanduan secara bergilir-gilir.

raudhah nasihah - zzzz.

pisst: Pakcik tua sangat bagi usia mudaku. Apakata uncle F. Nama bergaya sikit. Hahahaktuih.

penjajah