Aku Pulang Dari Terengganu ke Kuala Lumpur dan Terus ke Seremban

Lega sungguh bila sudah pulang dari program induksi HSBB di kolej multimedia timur, Terengganu. Suka ada, sedih pun ada. Suka sebab dapat pulang ke negeri asal dan boleh kerja segera. Sedih sebab terpaksa tinggalkan penjaga dan pengajar di sana, lebih-lebih lagi "ibu" yang telah mengangap kami semua seperti anaknya. Aku sadis melihat ibu menitis air mata semasa melihat kami menaiki bas untuk pulang ke Kuala Lumpur. Isk Isk.

Macam-macam pengalaman yang aku dapat selama 3 minggu berada di Terengganu. Dapat melihat cara hidup di sana. Kawan-kawan yang kepala ok-ok semuanya. Hahaha. Sempat gak aku melawat Masjid Kristal, Air Terjun Sekayu, Pasar Payang, Masjid Terapung, Pantai Batu Buruk dan lain-lain. Mungkin satu hari nanti aku kesana lagi. Insya Allah.





pisst: penat siot!

penjajah